[Tajfutas] felháborító 2.

Tamas Keleti tamas.keleti at gmail.com
2014. Júl. 13., V, 07:42:52 CEST

Ne csináljátok már megint! Tényleg ott tart már Magyarország, hogy el tudjátok képzelni, hogy ez nem paródia? Ez az írás az előzőnél is egyértelműbb, de ha valaki mégis bedől neki, legkésőbb a cikk legvégén csak észreveszi az átvágást, amikor a szerző felsorolja mely csoportokról fogja még lerántani a leplet (pl nők). Tényleg el lehet képzelni, hogy valaki olyan beképzelt stílusban kezdjen egy írást, ahogy ez indul?

Kontextusként ajánlom még a figyelmetekbe valamelyik főpolgármester nyilatkozatát, aki azt mondta, hogy nem cél, hogy Budapest a kerékpárosok paradicsoma legyen. Nem lehet, hogy egyebek erre reakció ez az írás?

Nagyon elkeserítő, nem a szerzőre, hanem az országunkra nézve, ha értelmes emberek nem gondolják azonnal, hogy ez csak kifigurázás lehet.

Üdvözlettel,

Keleti Tamás