[Tajfutas] levelező listák

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 16:31:58 CEST

Sziasztok!

Bevallom nem értem a problémának azt a részét, hogy ha valaki kéretlen
levelet kap, az miért nem törli ki olvasás nélkül?
Nem értem, hogy a csatolt fájlok ez esetben milyen problémát okoznak,
hiszen ha el is olvasok egy levelet netán akaratlanul (bár nem értem azt
se, ha valamit/valakit nem akarok olvasni, akkor miért teszem meg mégis?),
nem kell letöltenem a csatolt fájlt, így a forgalmat se generálok?

Én is voltam már hosszabb ideig kis sávszélességű helyen, vannak
segédprogramok (pl. gmail notifier) amik segítségével előnézetben
megtekinthetők és kezelhetők a levelek.

Skuló biztos meg tudod magyarázni, szívesen tanulok belőle!

A csapatnak ezúton is további jó szereplést kívánok, egyúttal nagyon
örülnék, ha az Ifi EB-s (Gera Tibi jóvoltából) napi
tudósításokhoz/beszámolókhoz hasonlókat most is olvashatnék, és talán ezzel
nem vagyok egyedül.

Üdvözlettel
ET