[Tajfutas] WOC2014 long - a világbajnok

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 08:45:28 CEST

Speciel, engem érdekelnek Janó levelei...
a levelező rendszer beállításával pedig elérhető, hogy már olvasás előtt
külön könyvtárba kerüljenek feladójuk alapján a levelek, s így mivel nálunk
többen használjuk ezt a címet, nem   is nyitom meg pl. az angol-német
nyelvleckék könyvtárat, vagy a legújabb elektronikai fejlesztésekről szóló,
bár biztos izgalmas tájékoztató leveleket...de ez az én szabad választásom
(Andor)