[Tajfutas] Balaton Kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 9., Sze, 10:24:15 CEST

Sziasztok!

Nem szeretek kritizálni, többnyire nincs is értelme, mert mindig vannak
fogadatlan prokátorok, akik lehurrognak. Ezért nem írtam sem az átjárókról,
sem a kerékpárzárakról, sem a Sümegcsehin (vagy Sümegcsehiben, melyik forma
helyes?) rendezett futam térképéről és pályájáról.  A pótszimbólra
vonatkozó észrevételemmel, gondoltam, nem bántottam meg a rendezőket.
Érdekes módon a reagálások többsége ellenem szólt, aki pedig támogatta a
véleményemet, annak hozzászólásában a rendező egyesülettel szemben
közismerten fennálló ellentét is szerepet játszhatott.

Mielőtt valaki rám förmed, hogy nem Sümegcsehi, hanem Döbröce, előbb nézze
meg a közigazgatási térképen. Én mindig megnézem, és feljegyzem, milyen
települések területén folyt le egy-egy verseny. Ezúttal a célterület
Döbröcén volt, a térképen ábrázolt összterületnek, ahol a pontok
voltak, 70-80 %-a azonban Sümegcsehi. A DNY-i csücsök pedig részben
Nagygörbő, részben Zalaszántó. Ez sem kritika a részemről, nem kell
védekezni, mert nagyon helyesnek tartom, hogy a rendezők Döbröcét adták meg
helyszínként, ahonnan a verseny megközelíthető. Ha Sümegcsehit írtak volna,
biztos akadt volna, aki onnan keresi a kijutási lehetőséget.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson