[Tajfutas] WOC2014 infók

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Júl. 8., K, 20:50:15 CEST

Szia Fifi és a többiek,
18:46-kor csörgött a telefonon és mit ad Isten a kiküldött WOC2014
tudósító volt a vonalban.
Tőmondatokban néhány infó:
Vasárnap érkeztek a szállásra, ezt követően lanovkával (libegővel)
felmentek a közeli hegy tetejére és tartottak egy downhill edzést.
Este lett volna (volt) a megnyitó, ahol csak a Trail-O csapat (akikről a
mai napig nem tudom miért vannak Disq-el az eredménylistában) vett részt.
A mondás szerint "örök hűséget fogadtam a feleségemnek, de örök vakságot
nem", így hát mielőtt megjelenne a Tájoló újságban, hogy miért nem
voltak ott, én részint "poéngyilkos" leszek.
Logisztikai labirintusba kerültek.
Van két autó (egy minibusz 9 fős és egy Suzuki) + van a megnyitó +
érkezik valaki repülővel + JWOC2017 prezentáció lenne + vannak akik
utaznak el repülővel.
A geghez minden adott, vegyél ki a sorból egy technikai elemet és már
meg is van a kavarodás.
Maradjunk annyiban, hogy Gera Tibiék lógnak mindenkinek egy sörrel, mert
ugyibár az ember az aktuális legnagyobb érdeke szerint cselekszik.

Hálószoba titkok következnek: A hölgyek hárman vannak egy apartmanban.
Detti a kanapén az étkezőben, Dorka a franciaágyon a szobában, Fanni egy
besüppedős pótágyon valahol a kettő között.
MoSa szavaival élve, este mindenki 10-kor ágyban van. A saját ágyában! Ok?

Kaja van, gyümölcs is, most vacsoráznak.

Tegnap este bőrig áztak a sprint váltón, mert a fedett helyről nem
lehetett látni Ildikó (természetesen Ő sem úszta meg szárazon.)
befutóját. Eredmény, enyhe megfázás.
Valamikor a hetvenes évek elején, tán a 70-s NDK VB előtti este hatalmas
kártyacsatával kötötte le a férfi válogatott a figyelmét.
"Atesz" és többiek.
Ulti, de nem 20 filléres alapon, hanem fekvőtámasz a vesztesnek.
Másnapra "k...." nagy izomláz a karokban és a vállakban.
Ennyit a formaidőzítésről.

Ma volt long terepbemutató 1:15000 térképén. Jó lenne látni mint a
velencei terepbemutatóét is.

Azért nem láthatunk térképet, amiért csapatfotót sem. Sok jó kép
készült, és a zsűrizés még folyamatban van, meg amúgy lassú a net.
(Ez komoly, ezt mondta a tudósító, majd megigérte, hogy vacsi után
jönnek a képek.)
Arra már nem volt időm, hogy megkérdezzem, hogy melyik vacsora után?
Holnap délben long, még nincs elérhető rajtlista
<http://www.woc2014.info/woc.php>.
A mesém tovább tartott volna, de jön a Brazilia - Németország focimeccs.
Hajrá magyarok!

Ui: Pécsett újra dörög, esik az eső, onnan jön Olaszország felől, ahol
egész nap szintúgy szemerkélt az eső.