[Tajfutas] sprint váltó fotók

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Júl. 8., K, 10:25:08 CEST

Szia Fifi,
A Pécsi Tüke:
"A bennszülött , régi pécsi családokat hívják úgy: tüke. Eredetileg
a szőlőtőke nevét ejtik így . A honos pécsi polgár rangját az adta meg ,
ha a közeli Makár-, Daindol- vagy Szkokó -hegyen kis szőlője présháza
volt. S ahogy a szőlő nem szíveli az átültetést , a tősgyökeres pécsi
családok fiai sem szakadtak el a várostól . Tükének három nemzedékre
való pécsi lakosnak kell lennie."

"A/tüke/szó jelentése mára átalakult: ma az lehet/TÜKE/,
aki/pécsi/köto~déssel rendelkezik és önszántából dolgozik a város
érdekében. "
1948-1950 között hétfokozatú skála volt, a legkisebb átmenő jegy a 3-as:
Osztályzat 	Szöveges értékelés
7 	kitűnő
6 	jeles
5 	jó
4 	közepes
3 	elégséges
2 	gyenge
1 	elégtelen

A váltó jó volt összeállítva. A legjobb emberkék, a megfelelő pozícióban
futottak.
Fanni nagyon jól kezdett, majd a részidős pontot követően behúzott a
vezető dán leányzót követve a várfal mögötti utcába (Lásd melléklet) és
mire visszafordult már 6-8 helyet visszaesett. A nagyobb hibája a 2.
körben volt, azt már tegnap csatoltam az írásomhoz. A koncentrációs hiba
ellenére, ő az igazi kezdő ember. Ő tud tempót futni minden
terepviszonyon. Figyelemkoncentrálás és újra megfutja azt amit 2010-ben,
amivel lázba hozta a világot és minket drukkereket is. Én a két hiba
miatt közepes/jó-ra értékelem a teljesítményét. Zsolt futásában a GPS
felvételeken nem találtam hibákat, indulás előtt láthatóan veszített a
motiváltságából. Jól, lendületesen, magabiztosan futott, szépen araszolt
felfelé. Ő, ha jól tudom minden figyelmét és az egész felkészülését az
erdei futamokra helyezte. Jeles/kitűnő a futása. Ádám GPS-e
értékelhetetlen. A férfi poszton hallottam olyan gondolatokat, hogy a
fiatal pécsi versenyző helyet kaphatna a váltóban. (Vagy legalább is Ő
arra számított) Ádám zöld kártyával érkezett a versenyre. Ott a helye a
VB csapatban. Az Ő példája is jól mutatja, hogy nincs kidolgozva az
élversenyzők életpálya modellje. 8-9 óra munkahelyi leterhelés mellett
nem lehet élvonalbeli futófelkészülést végezni. Zsolt egyszer már leírta
hogyan is van ez Svédországban. Ádám jól futott, de nem tudott
számottevő pozíciót javítani. A hátrány nőt. Nálam jó/jeles. Ildikó
esetén már szépen esett az eső, csúsztak az utak, az Ő GPS útvonala is
cikcakkos (a felhők miatt ?). Tán a 9-10 átmenetben látható közelségbe
kerülhettek hozzá az előtte futók, NOR, NZL, FRA, ESP. Itt az Ausztrál
példáját követve (szembe jött vele), visszafordulva  10-ról a cél sarkán
át a 11-re befoghatta volna őket. Talán, ha ..... Ildikó tudja nekünk
megmondani, hol maradt benne a Fanninál nagyobb hátrány. Közepes/jó az
osztályzatom.

Mindegyik versenyzőt "gyerek" kora óta ismerem. Anno, sikeres Ifi EB
szereplésüket követően mondtam nekik: "A jövő a lábatokban van.!" Azóta
eltelt 10 év, de "Az erő a lábatokban, a tudás a fejetekben, a kitartás
a szívetekben van!"
Hajrá, hajrá! Hopp, hopp, hopp!
Janó