[Tajfutas] WOC2014 Facebook?

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Júl. 7., H, 23:55:04 CEST

Sziasztok!

Ha megszáradnak az egyenruhák a mai eső után, akkor holnap megcsináljuk
a várva-várt csapatfotót, amíg még mindenki együtt van.

A Tájoló újság következő számában pedig azt is elolvashatjátok majd,
hogy miért nem volt ott a futó csapat a megnyitón.

Üdv,
Skuló Marci

Ui.: A mai levelezést az eredmény értékeléséről igyekszem nem továbbadni...