[Tajfutas] sprint váltó fotók

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Júl. 7., H, 22:11:07 CEST

Sziasztok,
Remélem a válogatottak nem listatagok, és Skuló sincs egy hétig
netközelben, mert még elbízzák magukat.
Milyen jelzőket alkalmaznánk az eredményre, ha
10-ben,
6-ban
vagy netán dobogón végez a váltónk.

Gondolom a norvégok is dicséretet kapnak otthonról. (Juhhé, a magyarok
előtt végeztünk!)
Ettől még én is szorítok nekik, tanulni kell belőle.
(Anno a hetvenes, nyolcvanas években is azt mondtuk egy rossz VB
eredmény kapcsán -és volt belőle bőven-, hogy ez a VB futam csak
felkészülés volt a következőre. Akkor erre még két évet kellett várni,
most csak két napot)

Más:
Egy Tvitter bejegyzés:
Az én személyes véleményem: Sprint váltó nem TV sport, amíg nem működik
rendesen a GPS a városokban. A többi jóvolt:

Nekem mint GPS és TV közvetítés előfizetőnek az volt a szívfájdalmam,
hogy a közvetítés felét a GPS bevágások tették ki.
Én sokkal több élőképet vártam és azt hogy kicsit előbb kezdik a
közvetítést és bemutatják az eseményt és a kameraállásokat.
Adás indul, oszt start és próbálj meg követni. Picit tömény volt az
egész. Visszanézve már tisztább a kép.