[Tajfutas] Mi a véleményed a Balaton Kupáról?

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 20:33:49 CEST

Nagyon segítőkész volt a rajtszemélyzet. Levágták a pontmegnevezéseket,pont
akkorára,hogy be tudjam csúsztatni a kis tasakomba. Otthon
visszaragasztottam,így a térképem nem maradt csonkolt.
A sprinteken a pont sorszáma mellett ott volt a kód,ennél több nem kell.
Futottam olyan "háztömb körülin", ahol ez nem volt és segítőkész
rajtoltatás híján sok idő elment a kód böngészésével.