[Tajfutas] Mi a véleményed a Balaton Kupáról?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 16:05:33 CEST

Álságos érvelés, a "mundér védelmének" érdekében. A szedresben épp elég
arra figyelni, hogy hová lép az ember, és ne essen pofával a tüskék közé.
Főleg ezen, a döbröcei futamon éreztem nagyon a pótszimból hiányát. Városi
versenyeken nem tartom annyira fontosnak, de azért jó, hogyha van.
Egymáshoz közeli pontok (például lépcső tetején és lépcső alján) miatt.
Üdv:
Gerzson