[Tajfutas] rendhagyó beszámoló a Balaton kupáról

Vankó Péter vanko at mono.eik.bme.hu
2014. Júl. 6., V, 16:10:16 CEST

Ábel pénteki leveléhez csatlakozva:

A neten nézem a Zalaegerszegről érkező vonatot (ki kell majd mennem
elé a Délibe). Térképen is követhető a vonat, ahol az összes többi
vonat is látszik (ha épp látszik: néha eltűnnek, visszaugranak korábbi
helyeükre, "pillanatnyilag nem elérhető", ...).

5 perc késés alatt zöld (Magyarországon 5 perc alatti késés a
pontossággal egyenlő), 6-15 sárga, 16-60 narancs, 60 felett piros
pötty jelzi a vonatot.

Az a vonat, amit várok, még sárga, de a környéken és az országban sok
a narancs pötty is. Rákattintva nem csak a késés tudható meg, hanem
néha az oka is, például: "Szolgálatképtelenség miatti késés" (ez
mi??), "forgalomszabályozás miatti késés" (??), "GYSEV vasúttól átvett
késés" (erről nem mi tehetünk!!!), "ideiglenes sebességkorlátozás
miatti késés", "Biztosító berendezés meghibásodás miatti késés", ...
Máshol az okokat hallgatás homálya fedi.

Régen nagy vonatozó voltam (nagyon sokáig nem is volt autóm), de
leszoktam róla. (A városban még kitartok a tömegközlekedés, illetve
tavasztól őszig a bicikli mellett.)

Azoknak igazán rossz, akiknek nincs más választásuk, illetve hétköznap
naponta így járnak (késnek) munkába.

Üdv
VP

ui.: Ábel, a jegyedet legalább visszaváltották?