[Tajfutas] Ági - Szocsi

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2014. Jan. 28., K, 10:37:38 CET

Én egyszer akaratlanul is de szenvedő részese, fültanúja voltam a 8 évvel
ezelőtti Síszövettség Elnökségi ülésének Galyatetőn ahol eldöntötték, hogy
kik induljanak az Olimpián.(sítájfutó OB-t rendeztünk vele párhuzamosan).
Annál ocsmányabb, trágárabb és undorítóbb ülésen még életemben nem voltam.
Ez úgy látszik azóta sem változott... A magyar sí sportról a legjobb képet a
Galyatetői sístadion mutatja: évtizedek óta folyamatosan rohad szét az
egész...

Bence