[Tajfutas] Ági - Szocsi

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jan. 28., K, 07:46:17 CET

Sziasztok!

Gratulálok Áginak, mert örülök, hogy ismerősre és tájfutóra esett a
választás. Ugyanakkor sajnálom Papp Ildikót, ha valóban ő a jobbik, akit
viszont nem ismerek. Félek, arra nincs lehetőség, hogy közadakozásból
összegyűjtsük Papp Ildikó utazásának a költségét, és abban az esetben ő is
részt vehessen, de ha mégis, akkor én szívesen felajánlok 10000 Ft-ot erre
a nemes célra.

Üdv:
Gerzson