[Tajfutas] Routegadget

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Jan. 27., H, 00:14:49 CET

Sziasztok!

Utánanéztem a Routegadget esetében többünk által tapasztalt 'blocked by
security settings' hibaüzenetnek.

Nem böngésző (és nem operációs rendszer)-függő, hanem a legfrissebb
Java-val nem fér össze a Routegadget. A Java7 az 51-es számú
frissítésétől megkövetel a programoktól egy bizonyos aláírást. Rövid
távon ez úgy kerülhető ki, hogy kivételként kell hozzáadni a helyet.
Windows esetén Start menü / Vezérlőpult / Java / Security fül / Edit
Site List, és itt az 'Add' gombbal kell bevinni a 'http://rg.mtfsz.hu'
címet.
Hosszabb távon remélhetőleg kiad egy frissítést a Routegadgetből a
szerző, ideje lenne már az OE2010 CSV-jéhez is igazodnia. Bár nekem az
is meló lesz telepíteni a szerverre. :-)

Bővebben a témáról:
http://www.java.com/en/download/help/java_blocked.xml

Üdv,
Skuló Marci