[Tajfutas] Fw: MDSZ - Tájékozódási futó Diákolimpia - Versenykiírás 2013/2014

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2014. Jan. 25., Szo, 18:22:11 CET

Sziasztok!

Az MTFSZ megkötötte a licensz szerződést az MDSZ-szel.

Bár nem vagyok feljogosítva, de az alábbi levelet kaptam a megyei diáksportostól, éppen tegnap.

Ezek alapján a tájfutó megyei diákolimpiák is jogosultak használni a védett “diákolimpia” szót.

A hír pedig igaz, a többlet pont jár.
Lásd a csatolt kiírást.

üdv
fehér ferenc