[Tajfutas] térkép(JOGOK)

Marczis István marczisi at yahoo.com
2014. Jan. 1., Sze, 02:56:36 CET

Sziasztok!

Az 1-es ponthoz
Magam nem tartom szerencsésnek a kötelezővé tételt ugyanakkor ajánlanám én is.

Ha jól tudom a Creative Commonst a magyar jog még nem emelte be a magyar jogrendbe.
Ezzel a licensz típussal vannak problémák,amiről itt olvashattok.

http://m.itcafe.hu/teszt/a_creative_commons_nem_alternativa/1_oldal.html

Ugyanakkor az állami alapadatok felhasználása, véleményem szerint jelentősen korlátozza a további CC szerinti tovább felhasználási lehetőségeket, mivel az könnyen ellentétessé válhat az alap adatok felhasználásával kapcsolatos szerződés tartalmával.

A 2-es ponthoz
http://www.otk.hu/cd04/6szek/Dr.%20Vass%20Tamás.htm

A 3-as ponthoz
pl oktatás, (edzés mint oktatási forma) bemutatás, katasztrófa helyzetben, eltűnt személy keresésekor

Üdv:MI