[Tajfutas] probléma a honlappal

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Feb. 12., Sze, 07:51:08 CET

Kedves Péter!

Nehogy mások is még hasonló választ küldjenek, ezért küldöm ezt a listának
is.

2014. február 12. 7:38 Péter Gombkötő írta, <oldgombi at gmail.com>:

> Szia!
>
> Én is rendszeresen "rókázom", de a kezdetektől fogva soha nem volt ilyen
> problémám. Tehát nem böngésző-függő a dolog, szerintem a géped Megjelenítés
> beállításai (képernyő) nem jó.
>
> Üdv
> Oldgombi
>

> Valóban, a Nézet -> Kicsinyítés hatására előbújnak a gördítősáv által
takart elemek. De ekkor a szövegekben olyan aprók lesznek a betűk, hogy
kigúvad a szemem tőlük. (Nemcsak a versenynaptárban, hanem mindenütt apró
betűs lesz.) Jobb híján azt tudom tenni, hogy a versenynaptár böngészése
céljából időlegesen lekicsinyítek mindent, utána pedig visszanagyítom.
Nincs ennél jobb megoldás?

Üdv:
Gerzson