[Tajfutas] OCAD útmutató

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2014. Feb. 2., V, 15:01:03 CET

Sziasztok!
Szeretném megköszönni a tegnapi edzői konferenciát a szervezőknek és az
előadóknak egyaránt, szerintem nagyon tartalmas és hasznos volt!
Az utolsó előadáson, amikor az OCAD-ről volt szó, többen kérdeztétek, hogy
van-e valamilyen írásos (lehetőleg magyar nyelvű) anyag, ami alapján el
lehet kezdeni a tanulást.
2010-ben Hódmezővásárhelyen tartottam egy alapszintű oktatást a témában,
annak az anyagát szeretném most közzétenni:
http://www.stud.u-szeged.hu/Petrocki.Adam/ocad_alapok.pdf
Alapvetően a 9-es verzióhoz készült a prezentáció, de kb. 90%-a a 8-as,
10-es és 11-es verziókban is úgyanúgy használható.
Azóta már sok mindent máshogy írnék meg, de a közeljövőben nem tudok időt
szakítani az anyag aktualizálására.
Talán a saját anyagomnál is jobban ajánlom az OCAD hivatalos Wiki alapú
súgóját, ami minden funkcióról részletes leírást ad:
http://ocad.com/en.wiki/index.php?title=Main_Page
Alapfokú angoltudással is jól értelmezhető, akik pedig ezzel nem
rendelkeznek, a google fordító segítségével többé-kevésbé ők is boldogulni
vele.
Ezen kívül oktató videók is vannak a cég honlapján, amikben az is látszik,
hogy melyik funkcióhoz hová kell kattintani:
http://www.ocad.com/en/support/learn-video/

Ha bármilyen kérdésetek van, keressetek nyugodtan, előbb-utóbb válaszolni
fogok :-)

Üdv:
Petrócki Ádám