[Tajfutas] Milyen az abszolút svéd kapus?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Dec. 23., K, 17:34:31 CET

Beáll a kapuba, s véd.

Bocs a gyenge poénért, de ez jutott eszembe az Index hírről, miszerint
Ibrahimovic csak a második lett Björn Borg után a minden idők legjobb 150
svéd sportolója "népszavazáson"
http://sportgeza.hu/futball/2014/12/23/ibrahimovic_nem_szereti_ha_csak_a_masodik/

Persze kíváncsi voltam, hogy hány tájfutó került be, ill. milyen
helyezésekkel. Utóbbi tekintetben kicsit jobbat vártam, de hát sok jó
sportolójuk van a svédeknek is.

47. Annichen Kringstad (ő volt az első háromszoros egyéni világbajnok (81,
83, 85)
(55.) Anders Garderud (őt azért tettem zárójelbe, mert 3000 akadályon nyert
olimpiát, de tájfutóversenyeken is indult, ill. később kommentátorkodott)
112. Marita Skogum (2x egyéni világbajnok, 89, 93)
130. Jörgen Martensson  (2x egyéni világbajnok, 91, 95, mindkétszer Oláh
Katival együtt)
149. Helena Jansson (ő az egyetlen "fiatal", aki ma is versenyez, 2x
világbajnok, 09 Miskolc, 11)

a teljes lista itt (remélem nem felejtettem ki egyetlen tájfutót sem):
http://www.dn.se/sport/150-framsta-svenska-idrottarna-genom-tiderna/

kovacsp