[Tajfutas] Állandó tájékozódási pályák Felsőtárkányban!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Dec. 20., Szo, 20:15:26 CET

Jé, én már jártam itt...

Hej, de jó lenne ha a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság(jelen tárkányi esetben le a kalappal előttük) az ilyen jellegű "dolgokat" máshol is, az illetékességi területén meglehetne valósítani.

Jó kezdeményezés, sportági érdek, gratula érte.

Mostanság, ha Mátrába, avagy a Medvesre megyek, egy amolyan ősrégi típusú, természetet, vagy ki tudja mi mást védő táblával találkozom, melyre az is rá van írva : Belépés csak külön engedéllyel!

Hát, azért az már régóta fúrja az oldalamat, vajon mi lehet odabent?

Egyszer már bementem ilyen területre térképhelyesbítés céljából -erről én nem tudtam, tábla sem jelezte-mert a megbízóm erről direkt módon, avagy véletlenül elfelejtett értesíteni.
Komolyan mondom, a fehér erdőség mellett, néhány megzizegtetett hegyoldali szintvonal mellett itt az égvilágon semmi nem volt.(mondom én!)
Aztán hazatérve utánajártam,kiderült megint az általam örökre kiutált madár volt a fő bűnös.
Ottjártamkor mellesleg egyetlen áldott példánnyal sem találkoztam.

Remélem (Szabon János barátommal ellentétben) hogy tavaszra, ha már hó nincs, nem lesz..., ezt követően kormányszinten el fog olvadni az illetékes területi környezetvédelmi hatóságok eddigi hatalmi uralma és talán-talán hazánk eme kis természetet is védő közössége a tájékozódási futók néhány ezres hazai tábora új, eddig soha nem használt területeken is versenghetnek majd egymással.

További Szép Estét

Popey