[Tajfutas] tájfutó szpíker kérdőív

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Dec. 16., K, 17:55:13 CET

Kedves Popey,

azt hiszem darázsfészekbe nyúlni kellemetlenebb, mint öngólt rúgni, én
mégis a darázsfészekbe nyúltunk kifejezést használnám inkább. Úgy gondolom,
hogy az egy nap alatt beérkezett 212 db kérőlap mindenképpen azt
bizonyítja, hogy időszerű problémát vetettünk el, sőt elolvasva a
kritikákat, amit a kérdőív utolsó pontjaként megírhattatok, igazából azt
kell mondjam, hogy már régen foglalkozni kellett volna ezzel a kérdéssel.

Nagyon köszönjük a sok választ Nektek és január 24-ig még van lehetőségetek
a kérdőlap kitöltésére. Ami az alábbiakból kiderül, hogy a 21 éven aluliak
köre igen alulreprezentált (18%), jó lenne az Ő véleményüket is megtudni!
Ezért arra kérném a klubvezetőket, hogy juttassák el a tájfutó levlistától
(igen bölcsen) távoltartott fiatalok részére is a kérdőív linkjét!

Továbbá köszönet az indulatoktól mentes, építő jellegű hozzászólásokért! Az
indulatosabbaktól meg reméljük nem megy el a kedvünk az egésztől :) Azokból
is lehet tanulni, csak kicsit több sör fogyasztása szükséges ahhoz, hogy az
üzenet végül a helyére kerüljön bennünk. Természetesen minden hozzászólást
közzéteszünk a kérdőlap elemzésével együtt január 31. után.

Békés Ünnepeket!
zka

Hány éves vagy?
21 év allatti188%21-35 év közötti3818%35 év feletti15674%