[Tajfutas] gyászhír

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Dec. 7., V, 12:05:57 CET

Sziasztok,
Sajnálom a Tájfutó arcok oldal megszűnését.
Legyetek szívesek Homoki Gézáról egy képet megosztani velem. R.I.P.

Pontosítás Popey leveléhez. Én 1981 ősze-1983 áprilisa között voltam
katona Veszprémben. Hirth Jenci (Váci Forte), Németh Feri (PVM), Takács
fivérek, Tóth Gabi és a második félidőben Lantos Zoli társaságában
(Elnézést, ha valakit kifelejtettem.) Felber Gyuszi egyik emlékezetes
cselekedete volt velem szemben, amikor a Törzs épületében lévő nagyterem
műanyag borításáról kellett a surranok által okozott fekete csíkokat
felmosnom. A feladat teljesítése közepén az ingem bal felső
begombolatlan zsebének gombjának leszakítása és markomba adása volt a
jutalmam. Rég volt, tán igaz sem volt.
De álltunk raporton is a folyosón, elődeink alapján részeges disznóknak
titulálva. Aki ismeri Jencit, a Takács fivéreket és a többieket, az
tudja róluk, hogy náluk absztinensebb emberkék nem léteznek. A Tájoló
előző számában rólam megjelent kép, lehet hogy "hűen" ábrázolja fiatal
korom "kicsapongásait"?

Köszi és üdv,
Janó