[Tajfutas] (Egy kicsit) OFF: Kolovesi Nemzeti Park - Finnország (fotóalbum)

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2014. Aug. 29., P, 20:58:51 CEST

Sziasztok!

Nem tájfutás, de azért egy kicsit ide is illik:
Néhány hete lett, észt és finn nemzeti parkokban jártam. Nemcsak fotós, hanem egy kicsit tájfutó szemmel is szemléltem a vidéket.
Természetesen versenyt nem lehet bennük rendezni. A táj megkapó szépségét is értékelve azért elképzeltem, milyen is lenne egy ilyen környezetben versenyszerűen futni. Hatalmas sziklák között, a talaj a tőzegmoha miatt süppedős, nehéz az elrugaszkodás, alatta ugyancsak köves. A kevés ösvényen kövek, kiálló gyökerek. Túl nagy szintkülönbségek nincsenek ugyan, de egy GPS-es követő program szerint a kb. 7 km-en 400 m szintkülönbséget hoztunk össze!

https://www.flickr.com/photos/101505827@N07/sets/72157646944767756/

Üdv:
Kutnyánszky Ernő

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.