[Tajfutas] stoplis

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Aug. 28., Cs, 20:04:10 CEST

Sziasztok!

Tudná valaki definiálni a stoplis cipő fogalmát? Azért kérdezem, mert már
többször megtévesztett a versenyértesítő, amikor stoplis cipő tilalmára
figyelmeztetett. Az egyik ilyen esetben kiderült, hogy kombira gondoltak,
amikor egyszerűen stoplist írtak. Egy másik esetben később valahogy úgy
módosították a rendezők az eredeti szöveget, hogy a tilalom csak durvább
stoplikat tartalmazó cipőkre vonatkozik.

Ilyen esetekben, mivel a sportszerűség betartása tekintetében mindig nagyon
szigorú vagyok saját magammal szemben, a szóbeli engedély ellenére nem a
stoplisnak tekintett kedvenc Inov 8 cipőmben futottam, hanem az írott
szöveget betartva, inkább Saucony edzőcipőben. Rövid habozás után ezt
tettem legutóbb a jún. 29-i Holt-Maros Kupán is.

Tanácsot kérek: Mit tegyek, melyik cipőmet használjam a jövőben ilyen
esetekben, legközelebb a Budapesti rövidtávú bajnokságon, a Graphisoft
Parkban?

Ja és arra is kíváncsi vagyok, mások milyen cipőben futnak ilyen esetekben?
Továbbá arra is, hogy mi a legalkalmasabb cipő vegyes (aszfaltos és füves)
sík terepen akkor, ha nincs kikötve semmilyen tilalom?

Üdv:
Kéri Gerzson