[Tajfutas] Re Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Aug. 27., Sze, 11:04:32 CEST

Egy ilyen hálózat kiépítése igazán szép célkitűzés lehet!

És (okosan) nem ragaszkodnak foggal-körömmel a lyukasztóhoz, itt pl.:
http://kastelletsvenner.dk/uploads/images/Find%20vej%20i%20Kastellet/findvejiKastellet_printvenligA4.pdf
kb. azt kell beírni, hogy melyik kis képet látod az adott helyen.

Ennek előnye, hogy nincs engedélyezési, kihelyezési probléma (és költség)
hátránya viszont, hogy így az adott helyszínen nem feltétlenül értesülsz
róla, hogy épp egy tanpálya területén jársz. (Bár néhány tacepaó
kihelyezése a terület szélein még mindig olcsóbb és egyszerűbb, mint 10-30
"ellenőrzőpont" elhelyezése.

kovacsp