[Tajfutas] 2014. évi Mátra Kemping Hungátia Kupa eredmények, fotók

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Aug. 25., H, 12:56:13 CEST

Nagyon jó verseny volt valóban, kár, hogy csak 5 napig tartott. Jó lett
volna több nap az Aranybánya-ház terepén, továbbá esetleg egy-két futam a
Mátra északi részén. Arra is számítottam, hogy lesz egy városi verseny
Gyöngyös lakott területén, mint a korábbi HK-kon Mórahalmon, Sárospatakon,
Veszprémben, - ez idén elmaradt. Érzem, hogy egy súlyos betegség után
tovább javult az erőnlétem a HK-nak köszönhetően, azt azonban még nem tudom
vállalni, hogy a délutáni-esti kísérő versenyeken is részt
vegyek. Tájékozódásilag sajnos nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna - a
gyenge látásom miatt. De sebaj, megfogadtam a régi orosz filmben elhangzott
(vagyis az edző által elénekelt) tanácsot...

При каждой неудаче

Давать умейте сдачи

Иначе вам удачи не видать!

... és ezért mindjárt beneveztem magamat még 2 tájfutó verseny 3 futamára
az Entryben - s ezzel 50-re ugrott az Entrys nevezéseim száma.

http://www.youtube.com/watch?v=U5loayLt2Ow

A film elején hallható Szolovjov-Szedoj sportindulója. (Ugyanő komponálta
később a "Moszkvaparti esték" zenéjét is.)

Üdv:

Kéri Gerzson