[Tajfutas] Jó zalai versenyek

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2014. Aug. 18., H, 09:50:42 CEST

Sziasztok!

Szeretettel Várunk Mindenkit az alábbi versenyeinkre:

Nyílt Zala Megyei Rövidtávú Bajnokság
(lakótelep, sok parkos résszel, iskolaudvarokkal, átjárókkal – jó felkészülési lehetőség az azonos jellegű terepen rendezett OB-ra)
Kiírás:
http://mtfsz.hu/versenyinfo/9639_i_zm_rovidtav_kiiras.pdf

Thermenland Open
A nyáron elmaradt verseny új időpontban!
2 nappali, 1 éjszakai/városi futam – jó levezetés a 2014-es esztendőben.
Első nap Nyílt Zala Megyei Egyéni Bajnokság – külön értékeléssel.
Az éjszakai versenyt külön hirdetjük.
Ajándék a nyári versenyre nevezetteknek.
Pénzdíj az első napi F18-as kategória (Galambos Péter Emlékfutam) 1-3. helyezettjei számára.
Kedvezményes belépő a Lenti Termálfürdőbe.
(ha már Velencei verseny nem lesz – gyertek IDE)
Kiírás:
http://mtfsz.hu/versenyinfo/9638_i_TLO_2014_kiiras_magyar_nov.pdf

Üdv
Fehér Ferenc