[Tajfutas] Hungi rajtlista

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Aug. 14., Cs, 13:33:36 CEST

Mi PVSK-k egy éjszakai vidék vagy országos (?) bajnokságról maradtunk le.
Egy nappal később mentünk és csodálkoztunk, hogy nincs senki a
Versenyközpontban a nagy esti sötétségben. :-)))
Az évjáratra nem emlékszem.
Egy másik esetben a kis-rugógyárban kötöttünk ki, de a versenyközpont
kicsit odébb a nagy-rugógyárban volt.
HN