[Tajfutas] Hungi rajtlista

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2014. Aug. 14., Cs, 08:43:00 CEST

Sziasztok!

Nekem azt tünt fel, hogy az 5. napon is vannak rajtidők. Ezek szerint nem vadászrajt dönti el a helyezéseket.
Amennyiben az 5 nap összetett eredménye számít, akkor az idők adódnak össze, vagy valamiféle képlet alapján történik pontszámítás, esetleg kieshet-e egy nap eredménye?

Az értesítőben ezt látom:

A verseny formája:Öt napos összetett,nappali, egyéni nemzetközi rangsoroló verseny.A verseny formája:Öt napos összetett,nappali, egyéni nemzetközi rangsoroló verseny.A verseny formája:Öt napos összetett,nappali, egyéni nemzetközi rangsoroló verseny."A verseny formája: öt napos összetett, nappali, egyéni nemzetközi rangsoroló verseny."

Nézzétek el ha butaságot kérdezek, de nem tudom, hogy fontosak-e ezek rendezéstechnikai kérdések.

Üdv!
Tamástibi