[Tajfutas] Hk

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2014. Aug. 13., Sze, 15:37:45 CEST

Kedves Gerzson!

Amiért furcsa lehet ez a rajtlista azaz, hogy igyekeztünk az egy klubból érkező versenyzőket közel sorsolni egymáshoz. Kiküszöbölve ezzel azt a kellemetlen helyzetet, ami majdnem minden magyar versenyen előfordul, hogy egyazon klubból van aki a rajtlista elején, van aki a legvégén indul, így órákat kell várniuk egymásra. Nagyobb nyári nemzetközi versenyeken ez már bevett gyakorlat, reméljük idehaza is sikerül megkedveltetni!

Köszönöm megértésed!

Matyi