[Tajfutas] Hungária Kupa, megújult Mikrosprint!

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Aug. 10., V, 10:00:32 CEST

Sziasztok,

augusztus 21.-én (csütörtökön) délután Goldmann Robi és csapata (SDS) a
megszokott módon egy Mikrosprint versennyel készül a Hungária Kupa
résztvevői számára!

A kiírás már egy jó ideje elérhető a kísérőverseny információk között:
http://hungariakupa.tajfutas.hu/index.php/hu/k/68-k%C3%ADs%C3%A9r%C5%91-verseny-inform%C3%A1ci%C3%B3k

A Mikrosprint versenyformát átvették nemrégiben tőlünk lengyel tájfutók is,
sőt egy kicsit mósosítottak a lebonyolítási formán, így a verseny még
sokkal látványosabb, közönségszórakoztatóbb lett. Ezért Robiék úgy
döntöttek, hogy idén már a HK Mikrosprint versenyét is az új szabályok
szerint rendezik meg.
Ha esetleg valaki nem indul a versenyen, akkor nézőként is érdemes lesz
eljönni csütörtök délután a VK teraszára és megnézni az új, 'szpíker
támogatott' Mikrosprint show-t.

Az értesítő is megjelenik majd néhány napon belül, amelyben részletesen is
megtalálhatjátok az új forgatókönyvet.

Várunk Benneteket nagy szeretettel a Hungária Kupán, még nem késő nevezni,
ne hagyjátok ki idén sem!
Nevezni már csak emailben lehet: hungariacup at mtfsz.hu
Találkozzunk augusztus 19.-én este a nyitóbuliban!

rendezők