[Tajfutas] Hungária Kupa mobilos verseny, már csak 2 hét!

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Aug. 8., P, 18:22:16 CEST

Sziasztok,

pont 2 hét múlva, augusztus 22.-én (pénteken) rendezzük meg a Mátra Kemping
Hungária Kupa mátrafüredi VK-jában az immáron tradícióvá vált Mobile-O
versenyt.

A kiírás már egy jó ideje elérhető a kísérőverseny információk között:
http://hungariakupa.tajfutas.hu/index.php/hu/k/68-k%C3%ADs%C3%A9r%C5%91-verseny-inform%C3%A1ci%C3%B3k

Kiegészítésül a pályaadatok:

A pálya: 1930 m / 75 m / 6 ep; B pálya: 1860 m / 100m / 8 ep

Kategória: Női páros, Férfi páros, Vegyes páros, Mobile-O Plusz!

AK pálya: 1040 m / 15 m / 6 ep; BK pálya: 1060 m / 15 m / 6 ep
Kategória: Kezdő páros((Újdonság!)

A megszokott módon T-Mobile-os telefonok headsettel ingyenesen
kölcsönözhetőek.
Előnevezni nem szükséges, de ahogy azt a kiírásban olvashatjátok, van erre
lehetőség, ezzel a rendezők munkáját könnyítitek.
Új térképpel (1:7500, 5m) és kiváló térerővel készültünk a versenyre!

Várunk Benneteket nagy szeretettel a Hungária Kupán, még nem késő nevezni,
ne hagyjátok ki idén sem!
http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5509
Találkozzunk augusztus 19.-én este a nyitóbuliban!

rendezők