[Tajfutas] Mecsek Kupa 1989 - CCCP ?

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2014. Aug. 7., Cs, 08:34:46 CEST

A lényeg, ez egy kérés, hogy a csapat kiutazási engedélyéhez szükség volt ennek a 6 szervezet

A Szakszervezet Lovov város központi kerületi bizottságának,
A Lvov megyei testnevelési és sportbizottság elnökének Terescsenko elvtársnak,
A Lvovi Műszaki Egyetemi sportklub az elnökének Grisko elvtársnak,
A Lvovi Műszaki Egyetem szpecvuzatomatika (automatizálási) Intézetének vezetőjének
A Lvovi Állami Tudományegyetemi sportklub elnökének, Mihajlov elvtársnak,
A Lvov megyei ifjúsági és Úttörő házak igazgatójának, Juhnyickom elvtársnak

vezetőjének a belegyező nyilatkozatára, és ezért a lehető legsürgősebben küldjön a rendező meghívólevél másolatot ezekre a címekre.

Ó azok a régi szép idők!

Üdv,

Kálmán