[Tajfutas] Versenyeztél már Egyesület Arab Emirátusokból érkezett tájfutóval?

Magyar Szektorlabda Szövetség gombfoci at gombfoci.hu
2014. Aug. 1., P, 19:11:34 CEST

Köszi Attila a segítséget!

Az adatok megerősítenek, hogy nagyjából jól emlékeztem vissza. Csupán azt
hibáztam el, hogy nem 5 éve volt a verseny, hanem 10! Hogy repül az idő! Az
én emberem meg valószínűleg valamelyik 180 perc körüli fickó lehetett, hisz
(velem együtt) fogta a pontokat, és az ideje 1 órával rosszabb az enyémnél,
amit a 4-es pontnál szedett össze.

Jópofa lenne, ha közülük valaki ismét itt lenne nálunk. :)

On Fri, 1 Aug 2014 13:19:44 +0200, Attila Hidvégi <hidveegi at t-online.hu>
wrote:
> Kedves Urak!
>
> Ha valaki nem emlékezne ....
>
> Kisvakond kupa     3Sz28 2004. augusztus 18. Mackós parkoló

> [...]
Azifj.