[Tajfutas] TIPO kupa értesítő és rajtlista! (Privát)

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2014. Ápr. 25., P, 21:01:06 CEST

Miki,

bár lehetne ellenvélemény - mit csinálnál, ha nem lenne büfé?, de ezen nem
fogunk összeveszni. Nem kell hazavinned a büfében kapott zsíros, mustáros
papírtálcát.

De azt elvárom, hogy a büfében vett flakont üresen (!), összenyomva (!) a
szelektív zsákba dobd, akárcsak az összenyomott sörös dobozt.

És azt is, hogy  az üdítős poharat a rendezők által kihelyezett karóra
egymásra téve fűzd fel.

Miksi