[Tajfutas] TIPO kupa értesítő és rajtlista! (Privát)

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Ápr. 24., Cs, 15:08:47 CEST

Hegyen szokás ez, hogy nincs szemétgyűjtés, hanem mindenki vigye le,
amit fel tudott vinni. Az persze más közeg, és egy sokkal egyértelműbb
helyez.

Annyi előnye itt is lehet, hogy az ember megfontolja, mennyit szemetel,
mert nem tud tőle gyorsan megszabadulni és - mintegy nevelési célzattal
- neki kell tovább vinnie.

Nekem inkább az a kételyem, hogy ilyen hibrid megoldás esetén kiderül-e
egyáltalán, volt-e foganatja.

Amúgy szimpatikus.

D.