[Tajfutas] MTBO-HOB-MACCABI KUPA: 2014. ÁPRILIS 26-27. BÁTAAPÁTI: NEVEZÉS HOLNAP ESTIG!

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2014. Ápr. 20., V, 19:38:25 CEST

Kedves Sporttársak!

A Maccabi Vívó és Atlétikai Club Tájékozódási Futó Szakosztálya idén az első
tájkerékpár versenyt a Hosszútávú OB-t és a Maccabi kupát fogja megrendezni
április 26-27-én jövő hétvégén Bátaapátiban.

Kiírást csatolom mellékletként, vagy a honlapunkon is megtekinthetitek.

http://www.tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/mtbo-hosszutavu-ob-es-maccabi-ku
pa

Szombaton Maccabi Kupa középtáv bemelegítő futam lesz, majd vasárnap a
hosszútávú OB.

Egyesületünk hagyományaitól most eltérve, nem alföldön, hanem hegyvidéki
terepen rendezünk tájkerékpár versenyt, reméljük itt sem fogtok csalódni
bennünk!

Bátaapáti Tolna megyében Szekszárdtól délre található kb. 25 km-re,
Budapesttől  175 km-re.

Ez egy nagyon kicsi település, de a terep és a térkép pont a település
szélétől kezdődik, ahol lesz a cél.

Ezen a terepen még soha nem volt tájkerékpár verseny, csak regionális
tájfutó verseny.

A térképet Vancsik Nándor készítette, ami azt gondolom garancia arra nézve,
hogy jó térképen fogtok versenyezni.

Köszönjük az eddig beérkezett nevezéseket (38/46)  melyet az entryben tudtok
megnézni.

http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414
<http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5765> &event=5765

Pályaadatok:

Kategória

Maccabi Kupa

Hosszútávú OB

F 14

5,2/7,5/140/ 6ep

5,1/7,7/150/4ep

F 15-17

6,9/10/ 215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

F18-20

9,5/13,5/330/9ep

19,5/29,5/800/15ep

F 21E

9,5/13,5/330/9ep

19,5/29,5/800/15ep

F 21B

6,9/10/215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

F 40

8,1/11,5/250/9ep

16,3/24,5/500/12ep

F 50

6,9/10/215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

F 60

6,9/10/215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

N 14

5,2/7,5/140/ 6ep

5,1/7,7/150/4ep

N 15-17

6,9/10/ 215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

N 18-20

8,1/11,5/250/9ep

16,3/24,5/500/12ep

N 21E

8,1/11,5/250/9ep

16,3/24,5/500/12ep

N21B

6,9/10/215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

N 40

6,9/10/215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

N 50

6,9/10/215/7ep

11,8/17,7/260/8ep

NYÍLT

5,2/7,5/140/ 6ep

5,1/7,7/150/4ep

Nevezési határidő után a kategóriákat összevonjuk és csak a megmaradt
helyekre fogadunk el nevezést!

Szerintem érdemes átgondolnod,  és eljönnöd, hogy együtt töltsünk egy
kellemes hétvégét Bátaapátiban, ezen a gyönyörű helyen.

Nevezési határidő: 2014. április 21. hétfő holnap este!

Gyertek minél többen , hogy sok kategóriába tudjuk Hosszútávú Magyar
Bajnokot hirdetni.

Most is mint minden versenyünkön külön figyelmet fordítunk  a díjazásra.
Minden kategória első három helyezettje érem és tiszteletdíjazásban részesül
a két nap összetett eredménye alapján. A második napon a Magyar bajnokságot
külön is értékeljük.

Amennyiben szeretnél eljönni versenyünkre kérlek nevezz az entryben, vagy
küldj emailt.

Bármilyen kérdésben keressetek nyugodtan.

Paskuj Mátyás

06-20-9521-022