[Tajfutas] Postás kupa megközelítése

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2014. Ápr. 11., P, 09:37:44 CEST

Nem tudom, ez érinti-e a Postás megközelítését:

http://varkapu.info/kozelet/20140410/aprilis-11-tol-teljes-utzar-piliscsaban

D.

________________________________
Feladó: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] ; meghatalmazó: Schell Antal [tajolo1 at t-online.hu]
Küldve: 2014. április 10. 23:01
Címzett: tajfutas at lazarus.elte.hu
Tárgy: [Tajfutas] Postás kupa megközelítése

Kedves Sporttársak!
A Postás kupa megközelítésére, a torlódások elkerülése érdekében javasoljuk az alábbi alternatív útvonalakat:

A Cél (Parkoló) megközelítése:
A versenyzők a verseny parkolóját a 10 es úton közelíthetik meg. A Pázmány Péter Katolikus Egyetem bejáratánál lévő közlekedési lámpánál kell letérni (benzinkút, ALDI üzlet) és az irányító táblák útmutatása alapján megközelíteni a Versenyközpontot. Budapest felől a csomópontban balra kanyarodó sáv van kiépítve. A sáv közlekedését szabályozó lámpa fázisideje miatt lassú haladásra, torlódásra kell számítani. Ezért a Dunántúlról illetve Dél-Buda irányából érkező versenyzőknek javasoljuk a Zsámbék-Perbál-Piliscsaba, illetve a Budakeszi-Budajenő-Perbál-Piliscsaba útvonalat.
Piliscsaba felől a csomópontban jobbra kell kanyarodni. A csomópont GPS koordinátája:É 47.628778t
Rendezőség