[Tajfutas] Elismerés

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Sze. 21., Szo, 17:46:08 CEST

Sziasztok!

Mivel nem vagyok tajbringas, nem voltam ott, de nem lep meg amit a Fifi irt. Eddig barmikor is mentem a Matyiek versenyeire, mindig ez volt a hozzaallas: emberi, baratsagos, jol szervezett es 100% profi. Meg Roy-nak is feltunt, hogy ugy megy minden mint a karikacsapas. Nekem az imponalt leginkabb amikor eloszor versenyeztem egy Maccabi Kupan ahogyan a sok-sok dolgozo nepet ellattak kajaval es egyeb javakkal. NEM A VERSENYZOKET - AZOKAT AKIK MELOZTAK!! Egy kulon csapat fozott nekik, amit en meg semmi mas versenyen nem lattam.  Sot! Jovore sok mindent szervez a Maccabi, ha meg elek, mindegyiken ott leszek. Amen!!

Juli

>________________________________

      Maccabi hétvégi két napos rendezvényéről, melyre túlzás nélkül
      mondhatom, hogy nem túlzás ennyi elismerő sort megfogalmazni.

>Fifi
>

>Kedves Matyi, kedves Maccabisok,
>
>így kell versenyt rendezni, ahogyan Ti teszitek.
>Igényes, mindenre kiterjedő szakmaisággal, és kellő, átlagon
      felüli emberséggel fogadtátok a messziről érkezett
      sporttársaitokat. Inkább eggyel többen voltatok az adott
      posztokon, minthogy hiányt szenvedjünk bármiből is, amire
      szükségünk van.

>A legtalálóbb talán az lehet, hogy a jobbnál is jobbat, többet
      akartok nyújtani, mint más rendezvények, s ami végtelenül
      szimpatikus, hogy mindezt nem érezzük a költségeken, melyeket meg
      kell térítenünk. Ami még megnyerő volt számomra, hogy
      vendéglátóhoz illő alázattal serénykedtetek minden fronton annak
      érdekében, hogy gond nélkül teljen el az a két versenynap, melyre
      - most már érthetően - invitáltatok bennünket hónapok óta. A többi
      jó színvonalú versenynél azzal adtok többet, hogy valami olyan
      emberi motívum dolgozik Bennetek, aminek a lényege csak abban
      fogható meg, hogy olyan erkölcsi (és nem anyagi) sikerre vágytok,
      amit más úton nem lehet megszerezni, csak úgy, ha az elvárhatónál
      sokkal többet adunk másoknak.

>Jelen esetben Mi, több mint százan voltunk azok, akik élvezhettük
      a kiterjesztett alapossággal megszervezett tájkerékpár hétvége
      nívós pályáit.

>A sikerhez hozzájárult az a  bölcs szakmai döntés is, hogy olyan
      tapasztalt szakembert kértetek fel a pályák megtervezésére, mint
      Mets Miklós, aki aktív versenyző, és világverseny rendezőként
      mindkét oldal számára az optimálist volt képes kihozni a terepből,
      illetve az adott térképből.

>Csak bízni tudok abban, hogy a jövő évi MTBO magyar bajnokságok
      közül valamelyiket a Maccabi fogja rendezni.