[Tajfutas] Falrahányt borsó az Európa Sport és Egészség Napja kapcsán

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Sze. 17., K, 10:31:06 CEST

Én szívesebben használom a terem-tájékozódás kifejezést.
Bemutatókon senkit nem biztatok futásra, ki sem ejtem a számon ezt a szót. Ennek ellenére mindenki felgyorsul, aktívvá válik a játékok, bemutatók során.
Lásd. a hétvégi navigációs játékok eredményét és benne egy 75 éves nagymama teljesítményét.
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/596-zskn-matrix

A D1-D4 előtt teljesítettek B1-B4 regisztrált, de publikált pályákat is. + a részvevők száma szorzandó 2 vagy 3-al, mert ott voltak a szemlélődő, kísérő, tanítgató szülők is.
Üdv,
HN