[Tajfutas] Szerdai verseny SÖRDÍJ!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Sze. 17., K, 00:32:39 CEST

Ha már itt tartunk, a Hungárián szerintem érdemes lenne fejleszteni a
sörváltót, hogy még több csapat számára legyen vonzó.
Egyrészt jó lenne valami helyosztó, hogy minden benevező csapatnak
legyen garantálva legalább 2 körben való részvétel.
Másrészt egy vegyespáros kategóriát bevezetve már talán lenne annyi
csapat, amennyivel lehet csinálni egy külön egyenes kiesést. (Tisztán
női csapatokkal erre nem látszik esély.)

Mivel nekem már másfél évvel korábban elment a kedvem a komoly versenyek
szervezésétől, mint Máthé Pistinek :-), szívesen vállalok részt ebben a
jövő évi Hungin.

Üdv,
Skuló Marci