[Tajfutas] Szerdai verseny SÖRDÍJ!

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2013. Sze. 16., H, 18:02:43 CEST

Nem reklamáció, sőt...

Abba még bele tudok törődni, hogy egy szerdai edzőversenyen ilyen díjat
tűznek ki, de abba már kevésbé, hogy országos versenyeken "sörváltót"
rendeznek, s talán nemsokára bajnokságot is az MTFSZ égisze alatt.
Mennyire lehet komolyan venni egy olyan sportágat, amelynek egyik
versenyszámában kötelező az alkoholfogyasztás? (És a kiírásokban még
korhatárt sem találtam!) További tippek: Szilvórium kupa Szabolcsban,
Bundapálinka (hungarikum!) Kupa Bácsban, Lőre Kupa akárhol. Ilyen módon
mégsem kellene népszerűsíteni a tájékozódási futást!

Cserteg István
U.i. Egyébként szeretem a jó sört.