[Tajfutas] [Trail-O] Mecsek Kupa TrailO

Nemesházi Lászlóné bnemeshazi at ujpest.hu
2013. Sze. 16., H, 15:24:01 CEST

Sziasztok!

A beharangozott http://sportolanemzet.hu/ honlapon Trail-o is van (Atlétikus erőpróbák alatt :) )  egy igen rossz minőségű képpel és egy hibával (kerekesszék nem szükséges eszköz). Javíttatni kellene?! Látom, hogy az eredeti szórólap szövegét használták, de nem tudom ki volt a forrás, vagy csak maguktól tették így ki? Ami az új - még egy - sportgyűjteményt illeti elég lenne egy helyen de pontosan és ha teljes körűen lenne. Versenynaptárral - eggyel amiben szűrőkkel lehetne operálni (akkor talán a futóversenyek és egyéb versenyeket is együtt lehetne látni) -  együtt.

Brigi