[Tajfutas] keresem

birofru birofru at animula.hu
2013. Sze. 14., Szo, 14:33:04 CEST

Hát azért kicsit túlzás lenne az egyszerre történő pontfogásokból ezt a
következtetést levonni, mivel a POCS-on megengedett a csapattagok
együttfutása, és ezen az alapon sok csapat kerülhet "rossz" fénybe
(legalábbis 14-ben több "esetet" is találtam). Ráadásul az egyik népszerű
taktika a pontoknál való találkozás, ahol adott esetben meg is várják
egymást a tagok a bélyegzéssel. Még a szabadon választható pontok duplán
fogása sem elég ok egy ilyen vádhoz, szerintem, hiszen az sem tilos.

Egyébként ez a legjobb módja egy fegyelmi kérdés tisztázásának?

Üdv: Biró Fruzsi

  _____