[Tajfutas] =?iso-8859-2?Q?RE:_=5BTajfutas=5D Atl=E9tikai_=E9s_t=E1jfut=F3_OB-k?= ütközése (Privát)

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Sze. 10., K, 15:16:13 CEST

Kedves Sanyi,
a Te válaszodban már vannak olyan elemek, amiért egyáltalán érdemes volt
megírnom ezt a gondolatébresztőt tegnap éjjel... :-)

Az már az álom-kategória lenne, ha az ifi  és up korosztály OB-jai sem
ütköznének, de erre nem is mertem gondolni. Az én, és nem kevés velem
egyetértő nevében csak annyit kívántam elérni, hogy a két őszi
(szeptember első hete és október 2. hete) atlétikai OB-t kerüljék el a
tájfutó OB-k. Ez a 21 km-es, illetve 42 km-es iramfutás közel áll a
klasszikus tájfutás tempójához, a többi atlétikai OB-val való egybeesés
már nem okozna hiányérzetet számunkra.

Üdv.:
Fifi