[Tajfutas] Atlétikai és tájfutó OB-k ütközése

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 07:32:35 CEST

És ott vannak még az EB-k, VB-k, nagyobb nemzetközi versenyek, amikből
azért többet lehet tanulni, mint egy mezei futóversenyből, a szakágak OB-i,
amikre már szintén nincs néha megfelelő hétvége.stb. Főleg ha a vadászok és
természetvédők is korlátoznak.
Ugyanakkor a mi sportágunk egy kicsit több előkészítést igényel, térkép,
engedélyek. Kapsz 2 évre előre egy hétvégére engedélyt, lefoglalod a
szállást, hova legyél rugalmas :-)
MM