[Tajfutas] Atlétikai és tájfutó OB-k ütközése

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 00:57:09 CEST

Gyanúm szerint ezek az ütközések sokáig megmaradnak (bár jövőre egy-egy hét
eltérés lesz  a BSI Bp. félmaraton, majd a maraton versenye esetén):

"Az MTFSZ Naptárbizottsága elbírálta a 2014. évi országos bajnokságok és
diákolimpia rendezésére érkezett pályázatokat.

A döntés értelmében az alábbi szervezetek (zárójelben a helyszín)
rendezhetik a versenyeket:
03.29.: Hosszútávú OB - HSE (Fenyőfő)
05.24-25. Országos Diákolimpia - Baranya MTFSZ (Pécs)
05.31.: Éjszakai OB - ETC (Répáshuta)
06.21-22. Középtávú és Váltó OB - PSE (Uzsa)
09.06-07.: Rövidtávú és Pontbegyűjtő Csapat OB - KAL&PAK (Paks)
10.18-19.: Normáltávú OB - MCB (Zsana)
10.25-26.: Csapat és Egyesületi Váltó OB - DTC (Miskolc)

A 2014. évi világranglista futamokra és kiemelt rangsoroló versenyekre
november 30-ig lehet pályázni, az űrlap letölthető
innen<http://www.mtfsz.hu/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=573&Itemid=561>
.
Utolsó módosítás 2012 november 17. (szombat) 21:53"
mert ugye országos bajnokság rendezésére pályázat útján lehet jelentkezni,
a tárgyévet megelőző 2 évvel. Ez van  a tájfutásban, de  ha jól sejtem a
MASZ még nem döntött a 2014. évi bajnokságairól, tavaly decemberben például
még csak a 2013. évi félmaratoni és maratoni bajnokság időpontja és
rendezője volt biztos. Reméljük marad ez a MASZ - BSI kapcsolatat és
akkor már  a 2014-es időpontokat legalább ennél a két atlétikai
bajnokságnál tudjuk, 2015-re meg szerintem a BSI-nek is csak sejtései
vannak, tájfutásban meg lassan döntés születik. A MASZ jelenlegi
szakmai elképzeléseiben
a hosszútávfutás elégggé a periférián van, a versenyekről az 1500 méternél
hosszabb számok lassan eltünnek, még szerencse a bajnokságokat
megrendezik,bár megszünt a
fiataloknak rendezett kismaratoni bajnokság, talán egy 10000 méteres utcai
verseny bekerül a ködös jövőben a bajnoki számok közé ezt részben
pótolandó. A MASZ versenynaptárát célszerű gyakran végigpörgetni, mert a
kisebb versenyek gyakran csak egy-két héttel elébb kerülnek
fel, vagy csak az ereményt olvashatod...Nem csak tájfutót,
de hosszútávfutót is nehéz nevelni.
Üdv: Andor