[Tajfutas] PCSB SI pillangó eredmények

Vankó Péter vanko at mono.eik.bme.hu
2013. Sze. 9., H, 13:42:20 CEST

Kedves Pista!

Itt a pillangónkénti eredménynek nincs nagyon értelme, hiszen az egyes futók
által futott pályák úgyis teljesen mások.

(Szerintem a pillangó is teljesen feelsleges volt. Az összesen két lehetőség
az esetleges tapadást úgyse szűrte volna ki, de ebben a műfajban szinte
reménytelen, és nagyon kockázatos tapadni - hiszen ha egy ember valahol
mégis lemarad a "lovától", akkor onnantól kezdve fogalma sincs, hogy neki
mit kéne egyáltalán megfognia.)

Amúgy nagyon élveztem a pályákat, az egyik kedvenc versenyem a POCS. Persze
ehhez az kell, hogy olyan csapatom van, akikkel jól tudunk együttműködni.

Üdv
VP