[Tajfutas] ROB Bükkös patak hídja egy verzió

Tamas TOTH info at geomega.hu
2013. Sze. 9., H, 11:47:02 CEST

Sziasztok!

Digitális nyomdában az áttetsző lila pályafelülnyomás semmivel nem kerül
többe,
mint a teliszín-nyomás. A KOB-VOB térképein a pálya nyomvonalai így
készültek.
A nyomdai anyag előkészítése igényel több munkát és szakértelmet.
Akit ennek részletei érdekelnek, annak Hajdu Martin tud információkkal
szolgálni.

Üdvözlettel,

TT