[Tajfutas] ROB Bükkös patak hídja egy verzió

Kalman Kinde kalman.kinde at gmail.com
2013. Sze. 9., H, 05:56:10 CEST

Igen, volt. És ez a bajnoki címébe került...

Továbbra is érdekelne a pályakitűző elképzelése az N20EA és F21EA pályák végén, a kérdéses patak két partján egymástól pár másodpercre elhelyezett pontokkal.

Az ilyen esetek ábrázolása egyértelmű kell legyen, a térkép léptékétől függetlenül. Ha a patak ábrázolása nem így sikerült, erről tájékoztatni kellett volna a versenyzőket. Olyan ez, mint amikor egy például közúton ki van téve az előzni tilos tábla, de a sávelválasztó vonal szaggatott.

Üdvözlettel / With Regards,

Kalman Kinde
M: +36-30-950-9630
E: kalman.kinde at gmail.com